بایگانی‌ ماهانه: جولای 2024

امتیاز خالص ترویج گر کارمند (eNPS): راهنمای نهایی 2024 0

امتیاز خالص ترویج گر کارمند (eNPS): راهنمای نهایی ۲۰۲۴ 

امتیاز خالص ترویج گر کارمند (eNPS): راهنمای نهایی ۲۰۲۴  Employee Net Promoter Score (eNPS) ابزار قدرتمندی است که به شرکت ها کمک می کند رضایت و مشارکت کارکنان را اندازه گیری و بهبود بخشند . این یک معیار ساده و در عین حال موثر است که به شرکت‌ها اجازه می‌دهد ارزیابی کنند که کارکنانشان چقدر احتمال دارد سازمانشان را به عنوان مکانی عالی برای کار توصیه کنند. 

منابع انسانی چابک 0

منابع انسانی چابک

منابع انسانی چابک یک موضوع هیجان انگیز است، اما در ابتدا می تواند ترسناک باشد و به سختی می توان آن را زمینه سازی کرد. برای کمک به توضیح عناصر کلیدی Agile HR، هر بخش از این راهنما از اینفوگرافیک Agile HR به طور خلاصه طراحی شده است.

تا چه حد در حال حاضر به دنبال شغلی متفاوت با شغلی که اکنون دارید هستید؟ 0

قصد ترک کار

قصد ترک کار

تا چه حد در حال حاضر به دنبال شغلی متفاوت با شغلی که اکنون دارید هستید؟

چرا معیارهای حفظ کارکنان و تحقیقات جذب اهمیت دارند؟

کاوش در آماده بودن کارکنان برای فرصت های شغلی جدید، قصد آنها را برای ترک (یا ماندن در) سازمان فعلی خود نشان می دهد.

تجزیه و تحلیل شکاف مهارت ها 0

تجزیه و تحلیل شکاف مهارت ها: همه آنچه که باید بدانید همراه با قالب مناسب

تجزیه و تحلیل شکاف مهارت ها

از آنجایی که شرکت ها نیاز به سرعت رو به رشدی را برای بازآفرینی و ارتقای مهارت افراد خود تجربه می کنند، تجزیه و تحلیل شکاف مهارتی ابزاری است که به طور فزاینده ای مرتبط است. نظرسنجی اخیر Wiley به افزایش قابل توجهی در درصد متخصصان منابع انسانی و مدیران استخدامی اشاره کرد که می گویند با شکاف مهارتی مواجه هستند. در سال گذشته از ۵۵ درصد به ۶۹ درصد رسیده است. 

در این مقاله، توضیح خواهیم داد که تجزیه و تحلیل شکاف مهارت چیست و چرا یک ابزار مفید است، و یک رویکرد سه مرحله ای برای انجام تجزیه و تحلیل شکاف مهارت ها را به اشتراک می گذاریم. همچنین می توانید قالب رایگان تجزیه و تحلیل شکاف مهارت ها را در اکسل دانلود کنید!