بایگانی‌ ماهانه: ژوئن 2024

سفر کارکنان 0

نقشه سفر کارکنان (نکاتی برای ساده‌تر و موفقیت‌آمیزتر کردن )

اگر با نقشه‌ سفر مشتری آشنا هستید، پس ممکن است درباره نقشه‌ سفر کارکنان (EJM) بیشتر از آنچه فکر می‌کنید بدانید. نقشه سفر کارکنان از همان مفاهیم و بهترین شیوه‌های نقشه‌ سفر مشتری استفاده می‌کند تا به شما کمک کند:تجربه کارمند خود را بهتر درک کنید

نظر سنجی تجربه کاندیدا 0

راهنمای شما برای ایجاد نظرسنجی تجربه کاندیدا (به علاوه الگو)

نظر سنجی تجربه کاندیدا

استخدام بهترین کاندیداها و بهبود حفظ کارکنان در مرحله استخدام آغاز می شود و نظرسنجی تجربه کاندیدها را به یک ابزار حیاتی منابع انسانی تبدیل می کند. به عنوان یک متخصص منابع انسانی، چگونه می توانید بدون پرسیدن از کاندیدها در مورد آن، بدانید که آیا سازمان شما یک تجربه عالی برای کاندید ارائه می دهد؟ 

الگوی ماتریس مهارت انگیزه 0

چگونه یک ماتریس مهارت برای موفقیت ایجاد کنیم [قالب رایگان]

چگونه یک ماتریس مهارت برای موفقیت ایجاد کنیم چه مهارت‌ها و شایستگی‌هایی لازم است و نیروی کار شما آن‌ها را دارد؟ کمک می‌کند  تصمیم‌های بهتری برای مدیریت استعداد بگیرید. ماتریس مهارت ها کلید ردیابی این داده ها است.

جامعه پذیری کارکنان 0

جامعه پذیری کارکنان چیست؟

جامعه پذیری کارکنان فرآیند ادغام استخدام‌های جدید در محل کار است، به کارکنان جدید کمک می‌کند تا محیط کار، فرهنگ شرکت خود را درک کنند. این امر بسیار مهم است زیرا به استخدام‌های جدید کمک می‌کند سریع‌تر به بهره‌وری برسند، حفظ کارمندان را بهبود می دهد.

اندازه گیری تجربه کارکنان 0

اندازه گیری تجربه کارکنان: راهنمای عملی برای سال ۲۰۲۴

اندازه گیری تجربه کارکنان: راهنمای عملی برای سال ۲۰۲۴

درگیر، با انگیزه و راضی نگه داشتن کارمندان در طول سفرشان با سازمان شما، کلید موفقیت کسب و کار است. اندازه گیری تجربه کارکنان به متخصصان منابع انسانی اجازه می دهد تا احساس نیروی کارشان را درک کنند و اطمینان حاصل کنند که تیم کامل می ماند.
در این مقاله، چگونگی اندازه‌گیری تجربه کارکنان، ارزیابی نتایج و تبدیل آن‌ها به اقدامات معنادار را بررسی خواهیم کرد.