قصد ترک کار

قصد ترک کار

تا چه حد در حال حاضر به دنبال شغلی متفاوت با شغلی که اکنون دارید هستید؟ ( قصد ترک کار )

تا چه حد در حال حاضر به دنبال شغلی متفاوت با شغلی که اکنون دارید هستید؟

تا چه حد در حال حاضر به دنبال شغلی متفاوت با شغلی که اکنون دارید هستید؟

چرا معیارهای حفظ کارکنان و تحقیقات جذب اهمیت دارند؟

کاوش در آماده بودن کارکنان برای فرصت های شغلی جدید، قصد آنها را برای ترک (یا ماندن در) سازمان فعلی خود نشان می دهد.

از آنجایی که رهبران به دنبال حفظ و جذب استعدادها هستند، درک بیشتر در مورد ادراک کارکنان از جو شغلی و اینکه چرا آنها تصمیم به ترک یا پیوستن به یک سازمان می‌کنند بسیار مهم است . کارفرمایان می توانند چگونگی ارتباط این جزئیات با فرهنگ خود را ارزیابی کنند تا استراتژی هایی را برای کاهش ترک خدمت، جذب استعدادهای برتر و جلوگیری از جلب نظر کارکنان ستاره خود ایجاد کنند.

وضعیت شرایط جهانی شغل

احتمال توصیه و قصد ترک

کارمندان می توانند برخی از بهترین سفیران برند یا بدترین منتقدان شما باشند و بر مشتریان و استعدادهای بالقوه شما تأثیر بگذارند. آیا کارکنان شما سازمان شما را به عنوان مکانی عالی برای کار توصیه می کنند؟

کارمندانی که به دنبال فرصت های شغلی جدید هستند یا فعالانه به دنبال شغل دیگری هستند، ممکن است آماده ترک سازمان شما باشند.

مهمترین دلایل قصد ترک کار

چرا کارمندان کارفرمای خود را ترک می کنند؟ ما از کارمندان ایالات متحده خواستیم که دلیل اصلی خود را برای ترک شغل قبلی خود شناسایی کنند.

«پرداخت/مزایا» رایج‌ترین دلیلی است که کارمندان شغل خود را در سال ۲۰۲۳ ترک کردند، علی‌رغم اینکه این پاسخ بیشترین کاهش را از سال ۲۰۲۲ در بین همه عوامل فردی داشته است . با این حال، «پرداخت/مزایا» تنها ۱۶ درصد از مواقع به عنوان دلیل اصلی ترک شغل افراد شناسایی شد – به این معنی که سازمان ها باید بر مجموعه متفاوتی از نیازهای کارکنان تمرکز کنند تا از ۸۴ درصد دیگر خروج ها جلوگیری کنند.

نگاه کردن به دلایل اصلی به صورت جداگانه می تواند گمراه کننده باشد. وقتی همه دلایلی را که مردم برای ترک کارفرما ارائه می‌دهند به دسته‌های بزرگ‌تری طبقه‌بندی می‌کنیم، می‌بینیم که موضوع “تعامل و فرهنگ” با اختلاف بسیار برجسته‌ترین (۴۱%) است و پس از آن موضوع قرار دارد. از “بهزیستی و تعادل کار و زندگی” (۲۸٪).

مجموع این دو حوزه نارضایتی، ۶۹ درصد از کل دلایلی را تشکیل می‌دهند که کارمندان در سال ۲۰۲۳ کارفرمای خود را ترک کردند . در مقایسه با تعداد افرادی که در درجه اول برای «پرداخت/مزایا» بهتر ترک کردند.

ویژگی هایی که کارکنان را به سازمانی متفاوت جذب می کند

ایجاد یک ارزش پیشنهادی الهام بخش برای کارمندان چیزی بیش از رفع آن چیزی است که نیروی کار شما را ناراضی می کند.

استراتژی‌های جذب و حفظ کارمندان مؤثر هم مستلزم درک آنچه مردم در یک شغل عالی به دنبال آن هستند و هم به دنبال تحقق ارزش پیشنهادی کارمند است.

رهبران و مدیران باید این نوع بینش‌ها را برای سازمان خود از طریق نظرسنجی‌ها، بررسی‌های خروجی و مصاحبه‌های ماندن برای ارزیابی تجربه فعلی کارکنان خود و تقویت ارزش پیشنهادی کارکنان خود به دست آورند.

https://www.gallup.com/467702/indicator-employee-retention-attraction.aspx

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *